ZOEKEN

Waar ben je naar op zoek?

Groepsuitjes Limburg

Op stap met je vrienden of collega’s?

Dan zijn er volop mogelijkheden bij TB Events. Misschien heeft jullie voetbalteam de poedelprijs gewonnen, dat moet gevierd worden. Of het jaarlijkse bedrijfsuitje krijgt een nieuwe invulling. Wat de reden ook is, een groepsuitje is gezellig en zorg voor extra binding binnen de groep. Zie je op tegen de organisatie? Wij hebben kant en klare uitjes voor je ontwikkeld, zodat je bijna niks meer zelf hoeft te regelen.

Van alles te beleven is hartelijk Limburg

Ken jij Limburg ook vooral vanwege die enorme gastvrijheid? Vergeet vooral niet dat het landschap er ook prachtig is en dat er allerlei leuke bezienswaardigheden zijn. Kijk je bijvoorbeeld mee hoe de eerste asperges gestoken worden? Of struin je liever door de prachtige straatjes in het centrum van Maastricht? En vergeet vooral niet een Limburgse vlaai te proeven!

Groepsuitje in Limburg: plezier verzekerd

Is Limburg voor jouw groep de beste uitvalsbasis? Kies dan uit de vele groepsuitjes die we aanbieden. Houden jullie van competitie en sportieve elementen? Zijn jullie speurneuzen en laten jullie graag je hersens kraken? Of staan ontspanning en lol boven aan de wensenlijst? We hebben voor ieder wat wils, kijk dus rustig wat bij jouw groep past. Zo is lachen gegarandeerd tijden het ‘Allo Allo’ spel, kraak je samen de spannende ‘Da Vinci Code’ en geniet je van muziek tijdens ‘Goed en Fout: the party’. Je kunt daarbij zelf aangeven of jullie ook willen borrelen of eten tijdens het uitje.

Komen jullie genieten met je groep?

Misschien wil je wat hulp bij de invulling van het groepsuitje. We helpen je hier graag bij. Neem contact met ons op voor persoonlijk advies. Weet je al welke activiteit bij jullie past? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan.

Offerte aanvragen    Bekijk ons volledige uitjes aanbod

Waarom een groepsuitje in Limburg?

Beoordeeld met een 9,5 uit 2000+ reviews

Bekijk alle reviews
10
Curatec

V Boswinkel - Curatec

De goed foute bingo met Lieke was top! We hadden vorig jaar een Pubquiz van een ander bedrijf en die begeleider was erg streng en veel minder leuk. Lieke was super gezellig en vrolijk en daardoor deed iedereen gezellig mee. Een echte aanrader!

Lees meer
9
Viviq

Niels Kroon - Viviq

Als teamactiviteit geweldig, zeker ook met een grotere groep. Energiek, goed en professioneel begeleid en zo zie je je collega’s nog eens van een andere kant :) aanrader!!

Lees meer
8

Margje van den Burg

We hebben het erg leuk gehad! De info in de mail voor ons was niet helemaal duidelijk, maar we hebben het er meer gered :)

Lees meer
10
DCTerra

H. Horneman - DCTerra

Een fantastische leuk spel. We waren met vierteams die leuke opdrachten kregen. Met fantastische weer was het een gezellige middag!

Lees meer
10
Arkin

Janneke Schsrloo - Arkin

Was leuk!

Lees meer
8,5
ml dance centre

Marielle - ml dance centre

Vandaag met het hele team het spel gespeeld, leuke afwisseling van verschillende opdrachten, zeker niet te makkelijk, leuke uitdagende dingen. Vond het wel iets meer een mix van wie is de mol en de verraders dan dat het alleen de verraders was. Leuke combi met eten en een spel spelen.

Lees meer
8

Elisabeth

Heel fijn, mysterieus aan de slag met een groep vrienden. Geen moment verveeld, fijne goede begeleiding

Lees meer
10

Henriet

Dit was geweldig en wat een leuke meid die de tijd bij hield echt top !! Gezellige spontane meid :)

Lees meer
8,5

Kubra

Leuk gehad met mijn team en goeie groep onding gehad door de activiteiten. Verder ook veel van de stad gezien en lekker op pad geweest.

Lees meer
8

Vrijgezellen inne

Leuk stadsspel Eenvoudige opdrachten Vriendelijke ontvangst, bedankt Turan

Lees meer
9

Lars

Het was erg goed geregeld, leuk om eens te doen!

Lees meer
9,5

Jente

Buiten het eten en drinken om hebben we een leuke avond gehad met een goede begeleider die het spel leuk en enthousiast heeft begeleid. Ook waren de vragen leuk en waren unieke categorieën in het spel. Overal een leuke avond gehad en zeker aanraden

Lees meer
9
De Diamant

Lynn - De Diamant

Zojuist hebben we een moorddiner gedaan. De opbouw was prima. Niet te lang of te kort. Geslaagd uitje voor een grote groep.

Lees meer
10

Woonzorgboerderij

Heel leuk en enthousiast een moord proberen op te lossen tijdens het genieten van de drie gangen menu. Aanrader!!

Lees meer
10
Gemeente Bernheze

Michiel Sanders - Gemeente Bernheze

Top spel en zeer goed georganiseerd. Complimenten aan de organisatie en begeleiding, vijf sterren!

Lees meer
7,5

Anton

Erg leuk gehad, salaris was niet beschikbaar maar goed opgelost

Lees meer
8,5

Tina Vrancken

Super interactief, zeker een leuk spel en kei goed gedaan. Helaas regende het wel heel hard.

Lees meer
9,5
AFB International

Sara Martins - AFB International

Well organised. Nicely done! Thank you.

Lees meer
8,5

Janna Bokma

Heel leuk gehad!

Lees meer
8

Laszlo

het was erg leuk om te doen. We hebben veel gelachen!

Lees meer