MVO Uitje (zonder horeca) (eigen locatie) in Hilversum

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
 
Een gezonde onderneming is niet enkel en alleen gebaseerd op omzet en winst. Voor een onderneming is een gezonde sociale setting van vitaal belang. Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) is het vrijwillig investeren van kennis, personeel, vastgoed en professionele netwerken in de samenleving.
 
Voor de samenleving heeft dit vele voordelen, maar een onderneming haalt hier ook veel winst uit:  het imago wordt sterk verbeterd, nieuwe markten worden aangeboord en het netwerk wordt vergroot waardoor er meer kennis vergaard kan worden.
Maar voor de medewerkers levert het ook veel op. Er wordt veel beter met elkaar gecommuniceerd wat het wij-gevoel bevordert. Individuen worden hierdoor geïnspireerd, zijn trots op wat ze doen en ontwikkelen hun competenties en talenten beter. En daar komt nog bij dat maatschappelijke activiteiten super leuk zijn om te doen!
 
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Uitje
Tb-events neemt MVO erg serieus en heeft daarom meerdere activiteiten ontwikkeld waarbij teambuilding en het goede doel centraal staan. Activiteiten waarin een goede daad verricht moet worden waar de samenleving profijt van heeft. Ook zal het winnende team ervoor zorgen dat een 25,00 euro gestort wordt aan een door hen te bepalen goed doel. Een leuk uitje waarbij aan de teamgeest gewerkt wordt en iedereen een goed gevoel aan overhoudt!
 
Wat staat je te wachten tijdens het MVO uitje?
Het MVO uitje begint rustig. Als iedereen aanwezig is zijn jij en je groep een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in.
 
Tijdens de activiteit krijg je diverse MVO-opdrachten en vragen door via je mobiele telefoon. Ook kun je fotopunten scoren door bepaalde objecten in de stad te lokaliseren en op foto vast te leggen. Wie vindt de MVO-schat als eerste? Des te meer aanwijzingen, des te groter de kans dat je de winnaar wordt. Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Als alle teams zijn teruggekeerd wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.
 
Neem hiervoor contact op. het MVO uitje is in diverse steden in Nederland te spelen.
Meer lezen

MVO Uitje (zonder horeca) (eigen locatie)


Vanaf 12 personen
kleinere groepen mogelijk op aanvraag
Ongeveer 3 uur
In 256 plaatsen mogelijk
Al onze uitjes zijn coronaproof!

Hilversum

Hilversum is de belangrijkste plaats in de landstreek het Gooi. Hilversum huisvest veel landelijke omroepbedrijven en wordt ook wel aangeduid als de 'mediastad'.

Terwijl in 's-Graveland zich al rijke Amsterdammers vestigden in de 17e eeuw, gebeurde dat in Hilversum pas na de aansluiting op het spoorwegnet in 1874. In 1882 werd de aanleg van een stoomtram naar Laren, Naarden, Muiden en Amsterdam voltooid, die de naam de Gooise Moordenaar kreeg, vanwege een aantal dodelijke ongevallen. Deze tram liep tot 1947. De spoorweg trok onder meer de rijke families Brenninkmeijer (eigenaren van C&A), en de aan hen verwante Gockels. Een andere bekende familie in Hilversum waren de Wortelboeren. Mede door deze families kreeg Hilversum langzamerhand een overwegend katholiek signatuur. Dat leidde tot de bouw van de grote neogotische Sint-Vituskerk voor 1800 mensen, ontworpen door P.J.H. Cuypers, in 1892. Na de komst van de spoorweg groeide Hilversum heel snel, aanvankelijk door de groei van de textielsector (weverijen en aanverwante bedrijven) en de vestiging van tapijtfabrieken (waarvan uiteindelijk de Veneta overbleef). In 1918 startte de Nederlandsche Seintoestellen Fabriek en daarna begonnen ook de experimentele radio-uitzendingen. Daarop volgde de vestiging van omroepen van alle gezindten, na de Tweede Wereldoorlog gevolgd door de televisie. Sinds het verdwijnen van de grotere industrie is de mediasector de grootste werkgever van Hilversum.

Hilversum
Delen
Ook dit uitje doen